12 січня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради «Компетентісно-зорієнтований підхід
до організації освітнього процесу у Нетішинському НВК крізь призму ідей
Нової української школи»
№ з\\п
|
Зміст
роботи
|
Відповідальний
|
Форма
|
Час
|
І.
Теоретико-методологічний модуль
|
||||
1
|
Конончук Н.В.,
заст. директора
|
міні-лекція
|
до 15 хв.
|
|
2
|
Зміна рольових настановлень педагогів як важливий фактор розвитку особистості дитини в умовах Нової української школи |
Веселовська О.М., практичний психолог
|
міні-лекція
|
до 15 хв.
|
ІІ.
Практико-орієнтований модуль
|
||||
1
|
Українська ідентичність: виховання на цінностях
в умовах полікультурності
|
Фабрицька С.В., вчитель української мови та
літератури
|
виступ-репрезентація
|
10 хв.
|
2
|
Усне і писемне спілкування учня ХХІ століття як
здатність усвідомлено реагувати на соціальні і культурні явища України і
світу
|
Ковалінська І.Ю., вчитель української мови та
літератури
|
виступ-репрезентація
|
10 хв.
|
3
|
Розвиток ключових компетентностей учнів засобами
природознавчих наук і технологій
|
Боднар Н.О., вчитель біології
|
виступ-репрезентація
|
10 хв.
|
4
|
Цінності та принципи педагогіки партнерства
(практико-орієнтований аспект)
|
Ковальчук Н.М., вчитель початкових класів
|
виступ-репрезентація
|
10 хв.
|
5
|
Форми, методи і принципи реалізації наскрізних
змістових ліній на уроках фізичної культури та у спортивно-масовій роботі
|
Корнєєва Н.Ю., вчитель фізичної культури
|
виступ-репрезентація
|
10 хв.
|
6
|
Виховання екологічної грамотності та здорового
життя молодших школярів в умовах переходу роботи початкової школи за новими
освітніми стандартами
|
Біловус С.В., вчитель початкових класів
|
виступ-репрезентація
|
10 хв.
|
ІІІ.
Рефлексивний модуль
|
||||
1
|
«Я вчитель нової української школи?»
«Я вчитель нової української школи!»
«Я вчитель нової української школи…»
|
педагогічний челендж
|
Немає коментарів:
Дописати коментар