Програма
запровадження Навчально- методичного комплексу
Lions Quest «Соціальні та емоційні компетенції
ХХІ століття» в освітній процес Нетішинського НВК на 2019 – 2023 рр.
ЗАВДАННЯ: об'єднання родин,
педагогів та спільноти задля допомоги учням у розвитку життєвих компетенцій та
громадських якостей у безпечному, турботливому і стабільному середовищі.
ГОЛОВНІ ІДЕЇ ЗАПРОВАДЖЕННЯ
-в освітньому просторі школи:
збалансовані академічне, соціальне, емоційне і етичне навчання підлітків. В
основі освітнього підходу покладено соціально-емоційне навчання базових
компетенцій, інтегроване з позитивною профілактикою, розвитком характеру
особистості, навчання волонтерській діяльності, а також об’єднання зусиль учнів,
колективу школи, родини і спільноти, що сприяє створенню максимально
сприятливого освітнього середовища. Програма спрямована на розвиток компетенцій
підлітків у чотирьох головних сферах: самодисципліна, відповідальність,
правильний вибір та повага до інших.
- в партнерстві
з родиною: залучення родини
забезпечується постійним обміном інформацією та ідеями, заохоченням до обміну
досвідом, а також міркуваннями в процесі спрямування підлітків до оволодіння
необхідними навичками. Визначаються чіткі форми заохочення батьків до
проходження програм: участь у роботі класу, створення громадської і шкільної
мережі, включення до команд з питань шкільного середовища і робота з вчителями,
адміністрацією, учнями та громадськістю заради створення позитивної навчальної
атмосфери, організації заходів і подій, які розвивають навички, отримані у
навчальному процесі.
- в організації волонтерських проектів: передбачена
комплексом Lions Quest використання у освітньому процесі реалізація
волонтерських проектів служить створенню можливостей для учнів набувати й
застосовувати академічні, соціальні, емоційні та етичні навички у вирішенні
реальних проблем школи та спільноти, задоволенні реальних потреб школи та
громади.
Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
І етап – концептуально-діагностичний
аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми
дослідження, змісту та технології розвитку соціально-емоційної компетентності
учнів за комплексом Lions Quest;
діагностика рівня сформованості соціально-емоційної
компетентності учнів;
-забезпечення консультування учасників освітнього
процесу для роботи за комплексом Lions Quest
вересень 2019- грудень 2019
ІІ етап – формувальний
-впровадження
технології розвитку соціально-емоційної компетентності учнів закладів
загальної середньої освіти за комплексом Lions Quest;
-забезпечення консультування учасників освітнього
процесу для роботи за комплексом Lions Quest;
моніторинг сформованості соціально-емоційної
компетентності учнів школи;
-проведення круглих столів та семінарів з питань
розвитку соціально- емоційної компетентності учнів за комплексом Lions Quest;
- забезпечення функціонування постійно діючого
інформаційного каналу відображення ходу впровадження та комунікації учасників
впровадження
січень 2020 -
грудень 2022
ІІІ етап - підсумковий
-проведення комплексного дослідження ефективності
технології розвитку соціально-емоційної компетентності учнів за комплексом
Lions Quest;
- узагальнення практики застосування
змістовно-методичного забезпечення освітнього процесу за комплексом Lions
Quest,
- вироблення пропозицій з удосконалення
навчально-методичного комплексу;
-
узагальнення результатів попередніх етапів дослідження;
-проведення аналізу та інтерпретація результатів
упровадження;
-підготовка заключного звіту за результатами
впровадження.
січень 2023 -
грудень 2023
РЕКОМЕНДАЦІЇ
ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ LQ В ШКОЛІ
-
підготовка
Вчитель
§
класний керівник:
·
визначити й узгодити з Адміністрацією
"годину LQ" для свого класу
·
визначити всіх колег, що мають вплив на клас
("вчителі класу")
·
провести первинну педнараду з "вчителями
класу" стосовно спільної роботи за LQ
§
створити власний план дій задля впровадження
(наприклад, 70г-7д-7т-7м)
§
визначити (виписати) незрозумілі аспекти
впровадження, поставити відповідні запитання перед Комітетом впровадження
та/або представниками LQ,
обговорити, отримати методичну допомогу
-
перші кроки
Вчитель
§
класному керівнику:
·
почати проводити батьківські збори за методикою LQ
·
проводити локальні педнаради з "вчителями
класу" щодо поточних питань впровадження (наприклад, раз на місяць?)
§
поступово наповнювати процес викладання методами
СЕН за інструкціями LQ
§
звертатися за допомогою до Адміністрації,
Комітету впровадження чи представників LQ у разі виникнення проблемних ситуацій, які не вдається
самостійно вирішити
Програма
запровадження Навчально- методичного комплексу
Lions Quest «Соціальні та емоційні компетенції
ХХІ століття» в освітній процес Нетішинського НВК на 2019 – 2023 рр.
ЗАВДАННЯ: об'єднання родин,
педагогів та спільноти задля допомоги учням у розвитку життєвих компетенцій та
громадських якостей у безпечному, турботливому і стабільному середовищі.
ГОЛОВНІ ІДЕЇ ЗАПРОВАДЖЕННЯ
-в освітньому просторі школи:
збалансовані академічне, соціальне, емоційне і етичне навчання підлітків. В
основі освітнього підходу покладено соціально-емоційне навчання базових
компетенцій, інтегроване з позитивною профілактикою, розвитком характеру
особистості, навчання волонтерській діяльності, а також об’єднання зусиль учнів,
колективу школи, родини і спільноти, що сприяє створенню максимально
сприятливого освітнього середовища. Програма спрямована на розвиток компетенцій
підлітків у чотирьох головних сферах: самодисципліна, відповідальність,
правильний вибір та повага до інших.
- в партнерстві
з родиною: залучення родини
забезпечується постійним обміном інформацією та ідеями, заохоченням до обміну
досвідом, а також міркуваннями в процесі спрямування підлітків до оволодіння
необхідними навичками. Визначаються чіткі форми заохочення батьків до
проходження програм: участь у роботі класу, створення громадської і шкільної
мережі, включення до команд з питань шкільного середовища і робота з вчителями,
адміністрацією, учнями та громадськістю заради створення позитивної навчальної
атмосфери, організації заходів і подій, які розвивають навички, отримані у
навчальному процесі.
- в організації волонтерських проектів: передбачена
комплексом Lions Quest використання у освітньому процесі реалізація
волонтерських проектів служить створенню можливостей для учнів набувати й
застосовувати академічні, соціальні, емоційні та етичні навички у вирішенні
реальних проблем школи та спільноти, задоволенні реальних потреб школи та
громади.
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Примітка
|
І етап – концептуально-діагностичний
|
||
аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми
дослідження, змісту та технології розвитку соціально-емоційної компетентності
учнів за комплексом Lions Quest;
діагностика рівня сформованості соціально-емоційної
компетентності учнів;
-забезпечення консультування учасників освітнього
процесу для роботи за комплексом Lions Quest
|
вересень 2019- грудень 2019
|
|
ІІ етап – формувальний
|
||
-впровадження
технології розвитку соціально-емоційної компетентності учнів закладів
загальної середньої освіти за комплексом Lions Quest;
-забезпечення консультування учасників освітнього
процесу для роботи за комплексом Lions Quest;
моніторинг сформованості соціально-емоційної
компетентності учнів школи;
-проведення круглих столів та семінарів з питань
розвитку соціально- емоційної компетентності учнів за комплексом Lions Quest;
- забезпечення функціонування постійно діючого
інформаційного каналу відображення ходу впровадження та комунікації учасників
впровадження
|
січень 2020 -
грудень 2022
|
|
ІІІ етап - підсумковий
|
||
-проведення комплексного дослідження ефективності
технології розвитку соціально-емоційної компетентності учнів за комплексом
Lions Quest;
- узагальнення практики застосування
змістовно-методичного забезпечення освітнього процесу за комплексом Lions
Quest,
- вироблення пропозицій з удосконалення
навчально-методичного комплексу;
-
узагальнення результатів попередніх етапів дослідження;
-проведення аналізу та інтерпретація результатів
упровадження;
-підготовка заключного звіту за результатами
впровадження.
|
січень 2023 -
грудень 2023
|
|
-
підготовка
-
перші кроки
-
принципи впровадження
§
поступово та невпинно !
§
доброзичливість і підтримка
§
співпраця й допомога
§
терпіння й наполегливість
§
відзначення успіхів
§
увага до кожного
загальний методичний посібник
партнерство з родинами
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
курс "Навички для підлітків"
курс "Навички зростання"
загальний методичний посібник
партнерство з родинами
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
курс "Навички для підлітків"
курс "Навички зростання"
Немає коментарів:
Дописати коментар