Lions Quest "Соціальні й емоційні компетенції ХХІ століття"


Програма
запровадження Навчально- методичного комплексу
 Lions Quest «Соціальні та емоційні компетенції ХХІ століття» в освітній процес Нетішинського НВК на 2019 – 2023 рр.

ЗАВДАННЯ: об'єднання родин, педагогів та спільноти задля допомоги учням у розвитку життєвих компетенцій та громадських якостей у безпечному, турботливому і стабільному середовищі.

ГОЛОВНІ ІДЕЇ ЗАПРОВАДЖЕННЯ

-в освітньому просторі школи: збалансовані академічне, соціальне, емоційне і етичне навчання підлітків. В основі освітнього підходу покладено соціально-емоційне навчання базових компетенцій, інтегроване з позитивною профілактикою, розвитком характеру особистості, навчання волонтерській діяльності, а також об’єднання зусиль учнів, колективу школи, родини і спільноти, що сприяє створенню максимально сприятливого освітнього середовища. Програма спрямована на розвиток компетенцій підлітків у чотирьох головних сферах: самодисципліна, відповідальність, правильний вибір та повага до інших.
- в партнерстві  з родиною: залучення родини забезпечується постійним обміном інформацією та ідеями, заохоченням до обміну досвідом, а також міркуваннями в процесі спрямування підлітків до оволодіння необхідними навичками. Визначаються чіткі форми заохочення батьків до проходження програм: участь у роботі класу, створення громадської і шкільної мережі, включення до команд з питань шкільного середовища і робота з вчителями, адміністрацією, учнями та громадськістю заради створення позитивної навчальної атмосфери, організації заходів і подій, які розвивають навички, отримані у навчальному процесі.
- в організації волонтерських проектів:  передбачена комплексом Lions Quest використання у освітньому процесі реалізація волонтерських проектів служить створенню можливостей для учнів набувати й застосовувати академічні, соціальні, емоційні та етичні навички у вирішенні реальних проблем школи та спільноти, задоволенні реальних потреб школи та громади.


Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
І етап – концептуально-діагностичний
аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, змісту та технології розвитку соціально-емоційної компетентності учнів за комплексом Lions Quest;
діагностика рівня сформованості соціально-емоційної компетентності учнів;
-забезпечення консультування учасників освітнього процесу для роботи за комплексом Lions Quest

вересень 2019- грудень 2019

ІІ етап – формувальний
 -впровадження технології розвитку соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти за комплексом Lions Quest;
-забезпечення консультування учасників освітнього процесу для роботи за комплексом Lions Quest;
моніторинг сформованості соціально-емоційної компетентності учнів школи;
-проведення круглих столів та семінарів з питань розвитку соціально- емоційної компетентності учнів за комплексом Lions Quest;
- забезпечення функціонування постійно діючого інформаційного каналу відображення ходу впровадження та комунікації учасників впровадження

січень 2020 - грудень 2022

ІІІ етап - підсумковий
-проведення комплексного дослідження ефективності технології розвитку соціально-емоційної компетентності учнів за комплексом Lions Quest;
- узагальнення практики застосування змістовно-методичного забезпечення освітнього процесу за комплексом Lions Quest,
- вироблення пропозицій з удосконалення навчально-методичного комплексу;
 - узагальнення результатів попередніх етапів дослідження;
-проведення аналізу та інтерпретація результатів упровадження;
-підготовка заключного звіту за результатами впровадження.
січень 2023 - грудень 2023



РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ LQ В ШКОЛІ
-          підготовка
 Вчитель
§  класний керівник:
·         визначити й узгодити з Адміністрацією "годину LQ" для свого класу
·         визначити всіх колег, що мають вплив на клас ("вчителі класу")
·         провести первинну педнараду з "вчителями класу" стосовно спільної роботи за LQ
§  створити власний план дій задля впровадження (наприклад, 70г-7д-7т-7м)
§  визначити (виписати) незрозумілі аспекти впровадження, поставити відповідні запитання перед Комітетом впровадження та/або представниками LQ, обговорити, отримати методичну допомогу 

-          перші кроки
   Вчитель
§  класному керівнику:
·         почати проводити батьківські збори за методикою LQ
·         проводити локальні педнаради з "вчителями класу" щодо поточних питань впровадження (наприклад, раз на місяць?)
§  поступово наповнювати процес викладання методами СЕН за інструкціями LQ
§  звертатися за допомогою до Адміністрації, Комітету впровадження чи представників LQ у разі виникнення проблемних ситуацій, які не вдається самостійно вирішити



 
-          принципи впровадження
§  поступово та невпинно !
§  доброзичливість і підтримка
§  співпраця й допомога
§  терпіння й наполегливість
§  відзначення успіхів

Немає коментарів:

Дописати коментар